Dermatologie Nijmegen

Snel en goed geholpen bij Optimum Clinics Dermatologie

Persoonlijke en kwalitatief hoogwaardige zorg op het gebied van huidaandoeningen

Wij helpen u graag met uw huidaandoening

acne littekens

Acne

Wij begrijpen dat acne een hele vervelende aandoening is die behoorlijk veel invloed op je leven kan hebben. Daarom nemen wij uitgebreid de tijd. Een behandeling wordt samen met en speciaal voor jou opgesteld.

eczeem

Eczeem

Veel mensen met eczeem blijven er lang mee lopen terwijl het veel invloed kan hebben op het dagelijks functioneren.

Wij behandelen eczeem op onze eigen manier. Hierbij wordt de behandeling volledig op u afgestemd.

moedervlek verwijderen

Moedervlekken

Heeft u een veranderende moedervlek of een verdacht plekje? Dan wilt u natuurlijk zo snel mogelijk zekerheid. Dat vinden wij niet meer dan logisch. Wij helpen u snel en vaak bent u binnen een paar dagen al van die nare onzekerheid af.

allergietest contactallergie

Contactallergie

Eczeem en jeuk worden vaak veroorzaakt door een contactallergie. Waarvoor u allergisch bent is lastig te achterhalen. Daarom werken wij met uitgebreide prik- en plaktesten om een allergie op te sporen.

Het is ook mogelijk om zelf uw huidverzorging of andere producten mee te nemen om te testen.

melanoom

Huidkanker

Het vermoeden op of het hebben van een melanoom, basaalcelcarcinoom of plaveiselcelcarcinoom kan veel angst en onzekerheid met zich meebrengen. In dit geval wilt u natuurlijk snel geholpen worden maar ook een goede uitleg en keurige reparatie van de huid.

Bij Optimum Clinics kunt u binnen een paar dagen al terecht. Onze dermatoloog neemt alle tijd voor zowel de ingreep als de uitleg.

Herpes

Infecties en schimmels

Bacteriële-, schimmel-, virus- en parasieten infecties kunnen hele vervelende klachten geven.  Daar wilt u snel vanaf.

Of het nu impetigo (krentenbaard), candida, herpes, de ziekte van Lyme of schurft is. Onze dermatoloog herkent door zijn ervaring snel wat de oorzaak van uw klachten is.

haaruitval

Haarverlies

Haarverlies kan een enorme impact hebben op het zelfvertrouwen en het dagelijks leven.

Haarverlies kan verschillende oorzaken hebben. Daarom is het belangrijk om vanuit de juiste diagnose voor uw haaruitval naar een behandelstrategie toe te werken.

Onze dermatoloog neemt alle tijd om samen met u te kijken welke behandeling het beste bij u past.

overmatig transpireren

Overmatig zweten

Overmatig zweten of hyperhidrosis is een hele vervelende aandoening. Het kan u flink belemmeren in uw dagelijks functioneren.

Veel mensen blijven er mee rondlopen maar wist u dat overmatig zweten in veel gevallen goed te behandelen is met lotions, tabletten of botox injecties?

Onze dermatoloog legt het u graag persoonlijk uit.

Botox Arnhem

Huidverbetering

Voor huidverjonging, botox, fillers en ooglidcorrecties kunt u terecht bij Optimum Beauty.

Optimum Beauty heeft haar eigen website maar is onderdeel van Optimum Clinics. Ook bij Optimum Beauty wordt u geholpen door onze zeer deskundige dermatoloog, kunt u snel terecht en staat de aandacht voor u voorop.

Optimum Clinics

• Wij nemen de tijd voor u
  • Wij willen dat u zich gehoord voelt
  • Wij willen dat u snel geholpen wordt
  • Wij willen u goede en vergoede zorg bieden
dr. E.A. de Zwart-Storm

Onze dermatoloog

Eugene de Zwart-Storm is oprichter, medisch directeur en de dermatoloog van Optimum Clinics

Hij heeft jarenlange ervaring opgedaan in zowel een academisch ziekenhuis, perifeer ziekenhuis en een zelfstandige kliniek. Ook heeft hij als zelfstandige gewerkt op Aruba. Vanuit een ideaal is Optimum Clinics ontstaan.

"Als kind droomde ik er al van dokter te worden, mensen helpen en bijdragen aan de maatschappij. Voor mij staat de zorg voor de patiënt voorop en daar besteed ik alle tijd en aandacht aan."

Waar kan ik terecht voor klachten met betrekking tot mijn huid?

Optimum Clinics Oosterbeek

Oosterbeek

Aan de Utrechtseweg 159c vindt u onze prachtige polikliniek waar u terecht kunt voor dermatologie, spataderen en cosmetische dermatologie

Huisartspraktijk Schuurman & Teunissen